Jump to content
brian

Ameen's cressida

Recommended Posts

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>&hl=en&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Share this post


Link to post
Share on other sites

You should advertise for budweiser lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice build man, cant believe Ive never seen this post online, Ive known about your car for about a year and a half atleast. A buddy of yours that I used to hang out with showed it to me. Talkin about Ben with the widebody FD. Used to slide with him out in pensacola before he went to cali and I went to Jax. Keep up the clean build man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

frenchy was telling me about some crazy ass houston stories yesterday. i gotta make it out there some day.

Share this post


Link to post
Share on other sites
frenchy was telling me about some crazy ass houston stories yesterday. i gotta make it out there some day.

 

 

the stories in Houston never end....EVER

Share this post


Link to post
Share on other sites
frenchy was telling me about some crazy ass houston stories yesterday. i gotta make it out there some day.

 

did he tell you about the strip club and pegging the fun meter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUPER SLICK COVER MAN

 

gonna have to try and find in the upcoming weeks

Share this post


Link to post
Share on other sites

thats one damn sexy magazine cover !!!

better than the lame one of my mx32 on the bottom corner of MAX POWER lol !!!

i cant say it enough...those wheels made the car ....just SO much better man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes indeed. If perfection ever existed on earth, its your car and those wheels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×